EMM logo loader

Regulamin

Regulamin „Elbląg Music Masterclass”

 

 §1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Organizatorem kursów mistrzowskich „Elbląg Music Masterclass” (zwanego dalej „Kursami”) jest Elbląska Orkiestra Kameralna (zwana dalej „Organizatorem”).
  2. Kursy skierowane są do uczniów szkół muzycznych I i II stopnia, studentów uczelni wyższych oraz absolwentów uczelni wyższych do 30 roku życia (zwanych dalej „Uczestnikami”) oraz dla innych osób zainteresowanych wzięciem w nich udziału w sposób bierny (zwanych dalej „Uczestnikiem Biernym”).
  3. W ramach Konkursów zorganizowany zostanie „Konkurs Młodego Wirtuoza” (zwany dalej „Konkursem”).
  4. Uczestnikami Kursów mogą być muzycy grający na skrzypcach, altówce, wiolonczeli, dyrygenci lub muzycy grający w zespołach kameralnych.
  5. W skład jury decydującego o zakwalifikowaniu na Kursy i do Konkursu wchodzić będą profesorowie Kursów: Igor Petrushevski, Mariusz Patyra, Marek Czech, Marcin Zdunik, Anna Duczmal – Mróz, Karolina Nowotczyńska - Dyrektor EOK (zwani dalej „Jury”).
  6. Kursy odbędą się w dniach 01.07.2022 r. – 10.07.2022 r. w Elblągu.

 

§2. WARUNKI UCZESTNICTWA

 

  1. W ramach Kursów Uczestnik może korzystać z:
  • mistrzowskich kursów instrumentalnych,
  • bezpłatnego udziału w Konkursie
  • grupowych warsztatów jazzowych,
  • wykładu,
  • występu podczas minimum jednego recitalu, max. dwóch recitali,
  • bezpłatnego wstępu na wszystkie organizowane w ramach wydarzenia koncerty,
  • prób z akompaniatorem,
  • bezpłatnego wstępu do wybranych elbląskich instytucji kultury,
  • sal do ćwiczeń,
  • minimum 2 lekcji z towarzyszeniem Elbląskiej Orkiestry Kameralnej (dotyczy dyrygentów)
  1. W ramach Kursów Uczestnik Bierny może korzystać z:
  • biernego uczestnictwa w mistrzowskich kursach instrumentalnych, po uprzednim ustaleniu z profesorem udzielającym lekcji,
  • grupowych warsztatów jazzowych,
  • wykładu,
  • bezpłatnego wstępu na wszystkie organizowane w ramach wydarzenia koncerty,
  • bezpłatnego wstępu do wybranych instytucji kultury w Elblągu.
  1. Do udziału w Konkursie może zgłosić się Uczestnik Kursów, niebędący zespołem kameralnym.
  2. Za uczestnictwo w Kursach ponosi się opłatę:
  • Uczestnik – 1.350,00 zł,
  • Uczestnik Bierny – 500,00 zł.
  • Uczestnik, będący zespołem kameralnym – 1.350,00 zł.
  1. Opłaty określone w pkt. 4 nie obejmują kosztów noclegów i wyżywienia, które ponoszone są we własnym zakresie. Organizator zapewnia zniżkę na nocleg dla Uczestników i Uczestników Biernych w „Naszej Bursie” (ul. Wapienna 17, 82-300 Elbląg). Preferencyjna cena rezerwacji obowiązuje na hasło „Elbląg Music Masterclass”.
  2. Uczestnik i Uczestnik Bierny poniżej 18 roku życia może uczestniczyć w Kursach wyłącznie pod opieką pełnoletniego opiekuna, z zastrzeżeniem pkt. 7. Dane opiekuna powinny zostać podane w formularzu zgłoszeniowym w punkcie „Dodatkowe informacje”. Opiekun ma prawo bezpłatnego wstępu na wszystkie zajęcia w ramach Kursów i Konkursu oraz prawo do zniżki na zakup biletów wstępu do elbląskich instytucji kultury.
  3. Uczestnik i Uczestnik Bierny w przedziale wiekowym od 15 – 18 roku życia może uczestniczyć w Kursach bez opiekuna tylko pod warunkiem posiadania podpisanego przez rodziców / prawnych opiekunów oświadczenia w tym zakresie. Oświadczenie należy przesłać drogą elektroniczną najpóźniej do dnia 15.06.2022 r. (Druk oświadczenia) na adres mailowy: elblagmasterclass@gmail.com.
  4. Warunkiem kwalifikacji na Kursy jest wypełnienie w dniach 21.03.2022 r. (godz. 12:00) – 31.05.2022 r. (godz. 23:59) formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem https://elblagmasterclass.pl/9-zglos-sie. Organizator potwierdzi mailowo otrzymanie zgłoszenia do dnia 02.06.2022 r.
  5. Uczestnik zgłaszający się jako zespół kameralny wpisuje dane wszystkich członków zespołu w punkcie „Dodatkowe informacje”.
  6. Uczestnicy zostaną wybrani na podstawie informacji zawartych w formularzu zgłoszeniowym.
  7. Zgłoszenie na Kursy nie jest równoznaczne z przyjęciem na Kursy. Uczestnicy i Uczestnicy Bierni powiadomieni zostaną przez Organizatora mailowo o zakwalifikowaniu się na Kursy.
  8. W zależności od liczby otrzymanych zgłoszeń, Organizator może podjąć decyzję o przedłużeniu naboru na Kursy, co skutkować będzie przedłużeniem terminu ogłoszenia wyników naboru wymienionym w pkt. 11.
  9. Zgłaszając się na Kursy Uczestnik może zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym chęć wzięcia udziału w Konkursie. Szczegółowe informacje o uczestnictwie w Konkursie opisane zostały w §4 niniejszego Regulaminu.
  10. Decyzję o przyjęciu Uczestników na Kursy i do Konkursu podejmie Jury. Pod obrady Jury dopuszczone zostaną wyłącznie zgłoszenia spełniające warunki formalne. Od decyzji Jury nie przysługuje odwołanie.
  11. Warunkiem formalnym uczestnictwa w Kursach jest wypełnienie przez Uczestnika wszystkich niezbędnych pól formularza zgłoszeniowego.
  12. Całkowity koszt udziału w Kursach należy uiścić na rachunek bankowy określony w pkt. 17 po otrzymaniu zawiadomienia o przyjęciu na Kursy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.06.2022 r. Dniem zapłaty za Kursy jest dzień obciążenia rachunku bankowego Organizatora.
  13. Dane do przelewu:

Elbląska Orkiestra Kameralna
Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg

Bank PKO BP numer rachunku bankowego 80 1020 1752 0000 0302 0099 9706.

Tytuł przelewu: „ Opłata za udział w „EMM” – imię i nazwisko/imiona i nazwiska w przypadku zespołów kameralnych”. 

  1. Zwrot opłaty dokonanej przez Uczestnika lub Uczestnika Biernego za udział w Kursach, może nastąpić w przypadku nieprzystąpienia przez Uczestnika lub Uczestnika Biernego do Kursów, z uwagi na szczególnie ważne, udokumentowane przyczyny losowe.
  2. Uczniowie ZPSM w Elblągu otrzymują zniżkę w wysokości 150 zł. Koszt ich udziału to 1200 zł (uczestnik czynny).


    §3. POSTANOWIENIA ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KURSÓW

 

  1. W ramach udziału w  Kursach każdy Uczestnik ma zagwarantowane 4 lekcje z profesorem (60 minut każda) według grafiku ustalonego przez Organizatora. Ponadto każdy Uczestnik może odbyć próby z akompaniatorem. Harmonogram prób ustalany jest bezpośrednio z akompaniatorem.
  2. Uczestnik zobowiązany jest do punktualności, przestrzegania harmonogramu zajęć oraz dbania o mienie Organizatora oraz mienie udostępnione Organizatorowi na czas trwania Kursów przez inne podmioty.
  3. W przypadku gdy Lekcja zostanie skrócona lub się nie odbędzie z przyczyn leżących po stronie profesora, Uczestnikowi zostanie zaproponowany inny termin świadczenia Lekcji w całości lub odpowiedniej części niezrealizowanej Lekcji (powyżej 10 minut skrócenia).
  4. W przypadku gdy Lekcja zostanie skrócona lub się nie odbędzie z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora, wówczas Uczestnikowi nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.
  5. Lekcje i materiały otrzymywane podczas Lekcji mają charakter informacyjno-doradczy na bazie autorskiego programu przygotowanego przez profesora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treść i przebieg Lekcji, ani za zawartość materiałów.
  6. Każdy z Uczestników zgłaszający się jako skrzypek odbędzie 2 lekcje z profesorem Igorem Petrushevskim oraz 2 lekcje z profesorem Mariuszem Patyrą. W przypadku, gdy Uczestnik chce odbywać lekcje tylko z jednym, wybranym przez siebie profesorem, proszony jest o informację w formularzu zgłoszeniowym, w punkcie „Dodatkowe informacje”.
  7. Każdy z Uczestników ma możliwość zgłoszenia Organizatorowi chęci wystąpienia podczas otwartych recitali, które zorganizowane zostaną w sali koncertowej Ratusza Staromiejskiego w Elblągu.
  8. Uczestnik, który wyrazi chęć wystąpienia podczas recitalu zobowiązany jest najpóźniej w terminie do dnia 20.06.2022 r. wysłać Organizatorowi za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres elblagmasterclass@gmail.com program koncertowy, jaki zostanie wykonany w ramach recitalu. W przypadku niedopełnienia obowiązku, Uczestnik skreślony zostanie z wykonawców recitalu.
  9. Uczestnik podczas recitalu może wystąpić solo lub z akompaniatorem. Częstotliwość i czas prób do koncertu z akompaniatorem ustalane są indywidualnie przez Uczestnika i Akompaniatora.
  10. Organizator zapewnia obsługę techniczną koncertu oraz obsługę widowni. Recitale i występujący podczas nich Uczestnicy będą aktywnie promowane we wszystkich kanałach informacyjnych Organizatora oraz Partnerów.
  11. Uczestnik powinien przesłać listę utworów, nad którymi chce pracować z Profesorem oraz Akompaniatorem do dnia 5.06.2022.

 

§4.  POSTANOWIENIA ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KONKURSU

 

  1. Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego Uczestnik może zgłosić się do udziału w Konkursie w jednej z wybranych kategorii: skrzypce, altówka, wiolonczela, dyrygent.
  2. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
  3. Konkurs podzielony zostanie na dwa etapy:
  • Pierwszy etap odbędzie się podczas indywidualnych zajęć z profesorem - na podstawie przesłanych formularzy zgłoszeniowych, oceny umiejętności i przeprowadzonej rozmowy Profesor udzielający indywidualnych lekcji podjemie decyzję o zakwalifikowaniu Uczestnika do drugiego etapu Konkursu.
  • Lista osób zakwalifikowanych do drugiego etapu Konkursu opublikowana zostanie na stronie elblagmasterclass.pl do dnia 06.07.2022 r., dodatkowo osoby zakwalifikowane do drugiego etapu poinformowane zostaną przez Organizatora mailowo.
  • Po zgłoszeniu się przez Uczestnika za pośrednistwem formularza na konkurs, Uczestnik zobowiązany jest do poinformowania Organizatora o wyborze utworu, który zostanie wykonany przez Uczestnika w przypadku zakwalifikowania się do drugiego etapu Konkursu. Tytuł wybranego z Katalogu utworu (Katalog utworów dostępny jest na stronie internetowej elblagmasterclass.pl) należy przesłać do Organizatora mailowo na adres elblagmasterclass@gmail.com najpóźniej do dnia 5.06.2022 r.
  • Drugi etap Konkursu odbędzie się 07.07.2022 r. podczas próby Uczestników z Elbląską Orkiestrą Kameralną. Uczestnicy zakwalifikowani do drugiego etapu odbędą próbę z Elbląską Orkiestrą Kameralną, podczas której zaprezentują wybrany z Katalogu utwór na instrument solowy i orkiestrę kameralną, a w przypadku dyrygentów utwór na orkiestrę kameralną.
  • Przeprowadzone próby ocenione zostaną przez Jury. Organizator ogłosi listę laureatów Konkursu po obradach Jury na stronie elblagmasterclass.pl oraz poinformuje Uczestników mailowo.
  1. Uczestnikom Konkursu (w kategoriach instrumentalnych) przyznane zostaną 3 Nagrody Główne. Każdy z Laureatów otrzyma możliwość występu solowego wraz z Elbląską Orkiestrą Kameralną pod batutą Anny Duczmal-Mróz podczas koncertu wieńczącego „Elbląg Music Masterclass” (koncert odbędzie się w dniu 10.07.2022 r. w Galerii El w Elblągu) oraz atrakcyjne nagrody finansowe.
  2. Laureat Konkursu w kategorii „Dyrygent” otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do współpracy z Elbląską Orkiestrę Kameralną podczas koncertu zorganizowanego w sezonie artystycznym 2022/23.
  3. Każdy z Uczestników Konkursu otrzyma dyplom potwierdzający udział w Konkursie.
  4. Jeśli żaden z Uczestników danej kategorii biorących udział w drugim etapie nie spełni kryteriów do otrzymania Nagrody Głównej, Organizator zastrzega prawo przyznania więcej niż jednej Nagrody Głównej w danej kategorii lub nieprzyznania Nagrody Głównej.
  5. Od decyzji Jury nie przysługuje odwołanie.

 

§5. UTRWALANIE WYSTĘPÓW

 

  1. Organizator ma prawo do utrwalania wszystkich zajęć w ramach Kursów i Konkursu.
  2. Uczestnik zgłaszając się na Kursy za pomocą formularza zgłoszeniowego, wyraża automatycznie zgodę na utrwalanie zajęć z jego udziałem, w tym wykorzystanie w ten sposób jego wizerunku oraz danych osobowych.
  3. Wskazana w ust. 2 zgoda stanowi udzielnie także zgody na nieodpłatne przeniesienie na rzecz Organizatora wszelkich majątkowych praw autorskich do ustalonych przez Uczestnika w trakcie Kursów lub Konkursu utworów oraz wszelkich praw pokrewnych do ustalonych przez Uczestnika w trakcie Kursów lub Konkursu artystycznych wykonań. Organizator przyjmuje utwory i artystyczne wykonania z chwilą ich ustalenia przez Uczestnika.
  4. Organizator ma prawo korzystać z ustalonych utworów i artystycznych wykonań określonych w pkt. 3 w sposób nieograniczony czasowo i terytorialnie na następujących polach eksploatacji:

- utrwalenie – rejestracja materiału na każdym nośniku audiowizualnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej i dysku komputerowym,

- zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką, w tym kasety video i audio, dyski audiowizualne, techniką celuloidową, światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego,

- publiczne odtwarzanie i wyświetlanie (transmisja telewizyjna, radiowa, multimedialna, internetowa itp.),

- nadawanie w całości lub we fragmentach dowolnie wybranych za pomocą wizji i fonii przewodowej, bezprzewodowej, jakąkolwiek techniką – niezależnie od systemu, standardu i formatu, w tym nadawanie przez stację naziemną i nadawanie kablowe,

- wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnych,

- publiczne udostępnienie utworu w taki sposób aby każdy mógł mieć do niego dostęp
w miejscu i czasie przez siebie wybranym,

- wszelkie wykorzystanie materiału w serwisach interaktywnych udostępnianych widzom za pośrednictwem Internetu i innych technik przekazu danych w tym sieci telekomunikacyjnych, informatycznych i bezprzewodowych


§6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Wszelkie kwestie nieujęte w Regulaminie rozstrzyga Organizator.
  2. Zgłoszenie do udziału w Kursach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. W przypadku niedostosowania się do niniejszego Regulaminu Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości usunięcia Uczestnika i Uczestnika Biernego z Kursów.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszym Regulaminie w formie pisemnej.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia rekrutacji przez Organizatora.
  5. W przypadku występowania tzw. siły wyższej, Organizator zastrzega możliwość odwołania Kursów. Siłą wyższą są zdarzenia niezależne od woli stron umowy, istotnie wpływające na możliwość organizacji Kursów, mające wyjątkowy i doniosły charakter, jak w szczególności:
  • wejście w życie przepisów lub wydanie poleceń przez odpowiednie służby, z których wynika nakaz nieprowadzenia uroczystości i imprez kulturalnych,
  • działanie sił przyrody jak w szczególności powódź, pożar, trzęsienie ziemi,
  • działania wojenne lub inne operacje sił zbrojnych oraz akty terrorystyczne.
  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora.

 

 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna

1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO, informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Elbląska Orkiestra Kameralna z siedzibą w Elblągu przy ul. Stary Rynek 25

2) Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się:

  • przez e-mail: iod@eok.elblag.eu

3) Dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem z Panią/Panem umowy będą przetwarzane
w następujących celach:

  • związanych z realizacją podpisanej z Panią/Panem umowy; związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań; udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi; udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:

  • niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

6) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane:

  • podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.

7) Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.

8) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane
są przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jest obliczany
w oparciu o następujące kryteria:

  • czasu obowiązywania umowy,  przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas,  okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.

9) Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do swoich danych osobowych; żądania sprostowania swoich danych osobowych, które
    są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; żądania usunięcia swoich danych osobowych, w szczególności w przypadku cofnięcia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania; żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego; przenoszenia swoich danych osobowych; wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

10) W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed
jej wycofaniem. Zgodę może Pani/Pan wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody
na nasz adres korespondencyjny bądź adres e-mailowy.

11) Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Aktualności

Partnerzy i sponsorzy

Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej na ten temat na Polityka prywatności